fredag, juli 06, 2007

hästfilten

Jag känner mig oduglig. det är en dålig känsla. ja tror jag skulle kännt mig mkt mera duglig om jag var på landsbyggden och gjorde sådant man bör göra om somrarna. men ska väl snart det. bara styra med lite shit först. Och så har regntiden kommit. både spännande och rysligt. idag går svts bästa dramaproduktion från barndomens tid; Tre Kärlekar. ikväll. jag bara längtar. du har jessica Zandén, Lena T Hansson, Samuel Fröler, Mona Malm, Ingvar Hirdvall miaouu miaouu miaouu. Tycker inte ni me att detta är genialiskt? Lena T Hansson är den bästa som finns tycker jag, allramest för att Hon är okrönt drottning av den dyra konsten Intonation.
Det är ganska tidig morgon, undrar vad som skall ske idag. Efter onsdag skall mitt liv åter börja. Inget mera paus i livet, no no. måste dra nånstans. Berlin och landsbyggden är två platser. Sen så i mitten av augusti flyttar moi till Prag. då minsann blir åter skönt å ljuvt att leva. Tills dess kan vi bara vänta lite! tålamod lillan. men ibland, mitt i händelselöshet och ovilja, känns det som om man förvandlas till en rutten gammal hästfilt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag forstar precisley min van! Jag kanner mig lite oduglig och osexig har i den peruanska kylan och skulle onska mig lite fras...imorgon ska jag aka till Lima, ga manekang langst gatan och kopa mig vackra stenar att gora vackra ting av. och jag langtade varje dag efter min ros, skriv till mig snart!
oandlig karlek i evigheten Amen!