tisdag, oktober 09, 2007

Baten, skeppet, skutan

Allright mina egna sweethearts. ja e lessen men livet ar sa miaoooou nu sa det inte ryms i en blogg men det vore oforskamt att saga detta till er mina basta vanner sa jag vagar inte. allright, ja har det sweet som ja ni vet in i helvetttte, jag har SA fina manniskor, joy, forever tiptip att visa er. har ar kalaset och karleken i din stovel 24/7 dvs moi e mkt lycklig. ja dansen ni vet. jag skriver snaaaart nu maste ja ga med min alskling till prags vackraste vy, drinka brus, prata, miaouuuua som i helvettte, all karlek till er, onskar ni var har och att ni har det sa skont sa skont och vi e alltid ihopa det vet ni. och hoppas ni inte finner moi hogfardig!!!! en kaskad av kyssar////eran MeRunKa i himmmelen
ps. idag har jag kopt nya stovlar

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhh ja e så lycklig för dej älskade merunka, o lite avundsjuk. skriv snart bara till mej, ta hand om dej o din lycka. puss puss puss

Anonym sa...

ullis kom till facebook! puss FJ