måndag, april 23, 2007

Rosen dricker bara rosé

Om moi e det synd för ja har så enveten hemtenta som ska va inne på onsdag och allt kunde ju kännas mer upplagt för vinst än så här alltså. Men ja ska inte vara otacksam, det är så mkt annat att tycka e kul. Men ändå. Å alla mina klassisar har fått värsta biblioteksjobben i sommar utom jag som e så lat jämt. Why? Sabes porque? hay que disfrutar! Idag har jag även haft krig med sjukligt hygeniska individen som påstår att jag har någon slags djur i mitt hår. Sure bitch. I sånna fall får dom förbannat gärna vara där. Plus att han säger att jag kommer dö när ja e 33 för att jag har eksem på höften. Idiot.
Jaja. i fotsättningen mina vänner dricker vi bara rosévin! Ljuvare dryck finns icke. Och så kul man kan ha va. I love Elvis Presley å snacka fräs å dansa murrr. Puss på er kompisar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hola mi amor!!!

Då är vi två i tentahelvetet. Jag har också en hemtentish om genus och sånt. Men det kommer att gå bra för oss. Sabes por qué? Somos sabios. "Cuando no se tiene nada para beber, No se bebe nada" ett fantastiskt citat ur ett poema de un sabio que conocí en Perú, la tierra de los sabios. Vi ses snart så får vi dricka rosévin och diverse ihopa på alianza. Mil besos