måndag, september 10, 2007

merunka merunka merunka

miaou. merunka har varit deprimerad i tva dagar men nu ar allt guld igen. det var nog en slags fylledepression. jag har supit sa overkligt mkt pa sistonde alltsa, sa i helgen blev det liksom ledsamt. mën i allafall, igar va det sondag a ja va pa teater a sen me ehhh mina egna tjeckiska vanner, bara dom a jag pa art-baren. jag har en toppensnall ny killkompis som heter Zdenek, och sa var det en massaa andra. ALLA trodde dock att Mirjalisa var max 21 ar, helst 19. de var mellan 21 a 35 kanske - alla trodde de samma. jag ar nu ett tjeckiskt barn.
absinth absint absint, men min skolfroken tycker ja e duktig anda.
ja maste nu bara styra moi en skrubb i Prag ett bo i. darav lite stressss men det kan ju inte bli varre an nar jag a frutte a ekan bodde i garderoben hos den prostituerade brasilianske bogen for cirka 700 euro i manaden. na a min nÿa killkompis ¨har ju sa manga kontakter ja sa det ordnar sig nog. ska aka lite ocksa, till wien a bratislava. men nar, skolan slutar pa fredag, assssa endast denna vecka kvar i sweet Brno, sen e det ledigt en vecka, sen nan ehhh erasmus-insparksvecka ï Prag a sen borjar inte skolan forran forsta oktober a da kan man ju aka massa denna vecka som kommer men ja vill aven skaffa ett hem, ja ni vet...stresssss
i lordas sa var jag pa en stralande genuin skordefest i nan by harutanfor. Burcak specialdrycken har ni vet - young wine, skulle firas a drickas. mkt softa tjecker dar. det var dock nar jag var i min depression sa jag kunde inte disfrutar fullt ut. dessutom e burcak en ratt skabbig dryck. sorry min oformaga att satta farg pa handelsernas ¨glans men ja ni vet. prominte prominte. ja hoppas ni annu alskar moi, det gor jag er moc moc. puzz
eran fyllekaja no uno

Inga kommentarer: