söndag, september 03, 2006

hello bitch

hej älskade kompis
på ett jävligt skabbigt Nobel vaknar man upp och frågar sig sakta diverse saker. men inga av dessa skall vi befatta oss med just idag. nej för nu ska vi mera tänka på mitt kändisskap. för så här ligger det faktiskt till; med denna blog finns ett syfte; ulla skall bli kändis. och precis som under mina sömnlösa hybrisgryningar vet jag att det är luuugnt. i´m born to be a writer. jag hart. i blodet. you´ve got it.
i dag ska ja till gbg igen. så fort jag kan skall jag då ha möte med min coach tillika konsult inom språkbalansen. det kan bli ganska så nice. däremot måste jag återigen nämna hur ont det gör att lämna detta mitthjärtas plats...
det är helt okej allting.........
nu måste jag vila mig lite.
många kyssar/ eran bästis å vapendrivare

ps. en extra kyss vill jag idag sända till min lilla systerdotter Rebecca 2240 gram som ligger i ett värmeskåp på södersjukhuset. i love her

1 kommentar:

Macho sa...

åh herregud!
ullor och frukter i underbar symbios.
bra initiativ gullan!

och jag komer till GBG i slutet av september åp den där bokmässan så du vet

/Anna