tisdag, september 26, 2006

masturbation

i ett fönster i huset mittemot står en karl å masturberar i redlight...
å ja kanske skulle göra likadant ja för ja e ju lite ensammen.
fast inte på de sättet ju. no no love får man alltid, i alla fall om man heter ulla. jag harfräcka storys från veckoslutet men de lämpar sig mer i folkmun än denna skrift.

nä allt e lungan här i gbg. jag gillart. men dagar som denna önskar jag mig mina bästa bästa bästa dockbästisar å va me. eller de gör ja ju alltid men ofta är allting soft ändå, men i da vill ja va me i kärlekens gunga meeera. den innerliga vänskapens kärleksgunga. i love you and i miss you SO much my sweet bitches and hoes....

olika fakta om mig
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤ja ska flytta snart å inglasad balkong ska ja få.
¤på valdagen var ja inne i världens enda uppstoppade blåval
¤ja håller på å lär mig biblos hela kodsystem. i love it
¤alla i min skola e dösnälla
¤ja åker spårvagn å tåg varje dag
¤ja tycker gentlemen av klabbe östergren e den bästa boken nowadays
¤ja va på bokmässan å såg systrarna graaf å jan guillou BLAND ANDRA
¤jag hade dödskul i helgen
¤på månda har ja prov i koderna...
¤ja längtar efter mina dockflickor å dockpojkar
¤det finns väldit nice skärgård här (DÄR VAR DET OCKSÅ EN MAN SOM MASTURBERADE FAKTISKT. HAN VAR CIRKA 75 ÅR OCH SATTE SIG NÅRA METER FRÅN MIG PÅ KLIPPAN Å SÅ)

nu har mannen här i grannskapet tydligen nåt sitt klimax för ja ser han inte mer. ja hoppas han nu är lugn och nöjd och sjukner ner på soffan, naken röd å svettig, sitter skönt bakåtlutad me benen brett isär, andas ut å bara känner mmmm...tiills det börjar kittla igen såklart

nu pussar jag er adjö

Inga kommentarer: