onsdag, november 15, 2006

marie antoinette

mmmm
ja e så speeedad
idag försov ja mig å skrrreeeeek högt i hjällbo av vrede. jag hatar å missa min skola som ja älskar så jävla högt. å nu läser vi faktiskt om ledarskap å de kan man ju bara inte missa , som driven, ung kvinna rakt påväg mot fokus!
annars drömmer jag hela tiden mardrömmar om att ja är olycklig men egentligen mår jag så bra så de e sjukt, vilket ja upptäcker varje gång ja vaknar. jag blir rädd hjäääälp får man vara så lycklig i själen eller är det bara ett practical joke?
men ja läste så sjukt obehaglig cp-bok i går: historien om O. läs den ej, man blir rädddd.
annars, fantastisk weekend i absolut största dödskul instans.
i love: marie antoinette, fiiinaste filmaffischen ever å ja tog genast hem na till hjällboköket som även heter little japan eftresom att de är så spartanskt och fint med en liiiten madrass på golvet och japaner ju ofta bor på sån miniyta som 7 kvm. ni vet dom där burhotellen å de, ja de e de ja relaterar till bla.
i af, kirsten dunst, ja kommer å besöker dig på premiären. eller nej det är ju på fredag och jag har ju beslutsångest, ska ja inte dra till möllish då? eller inte? where´s the stash liksom......
glöm aldrig, ja älskar er
älskar älskar älskar
ja ska träffa min kusin idag.
besos

1 kommentar:

Olivia sa...

Hej bäbis!
Jag tänkte jag skulle komma ner till götet och leka med dig snart i höstmörkret! Vad säger du om det?

Puss darlin