fredag, november 03, 2006

mmm impresssionisssions

haj på dajjj.
jag är lyckoflickis.
det blir förmodligen som en jävla frikyrklig hora om ja försöker berätta för er...
men allt är så fint.
å nu e ja på marina fiskhögskolan i kungshamn där melanie eve lär sig till kocker. det är kallt så man får ont i öron å huvud och allt det där men nizzzze. so nice. idag ska vi äta kaka och dricka vodka, i morrn ska vi gå på kyrkogården å på kondis nyponrosen. allt är redan planerat.
annars är jag som en fantastisk nomad, reser runt i landet sverige hela tiden, vilar lite i köket i hjällbo ibland (ja fick flytta in där då för de finns inga lampor annars i lyan) för å äta en måltid och läsa roman, sen springer ja till lovely school å sen reser ja lite mer me tåget till annan kul plats å träffar guller. jag är så nationellt bevandrad denna vackra höst!!!! malmö i was there last weekend, so swEEEt.
å snöstormis kom å gbg va så vackert me spårvagnen å du vet de blir adventskalender direkt alltså...å man går på gatan i fina små flickskor å glemmiansk liten kostym å kort fräck kjol å tjats tunna tunna och inte mkt alls under den glemmianska kostymen och eftersom att man bor på nedre botten och jallusiiinerna alltid är nere och aldrig kan du se vädret innan du går ut å sen när du väl är ute - how go back???

å det är något m den sköna litteraturen. den bara läses å läses. en dag skall vi ha en bokcirkel här tillsammans på bloggish! å gbg statsbibliotek, vilket ställe. först tänker man ja de va ju lite lagom sunkish å murrit men sen kommer du till romanerna å jättefint och inspirerande alltså. ja låna colette för de e erica jongs idol, anna karenina och romarinnan av den italienske mannen. om de inte kändes lite jaoo prettypretto så skulle ja bara skriva om böcker här för de e de ja tänker på masssa. MEN DÅ FÅR man kanske det? å ja pretantiös de kan nån annan va, ja kan inte stava ens så åt helvete me de! det känns som om i och med mitt slutliga ällllskade yrkesval (obehagliga ordet...) så släpptes den stora korinten i rullning å man fick mer å mer å mer och jag känner att det är min uppgift! att hitta och läsa boken, förmedla boken, skriva ball och låte ordet regera. that´s my buissnes. går igång som fan på detta alltså. i love it. vill du ha hjälp? jag hjälper dig gärna! haha. och skriv in å berätta va just DU tycker! om allt!
lyckliga pussar från eran ja ni vet vem

2 kommentarer:

Anja sa...

vad fint att du är så glad tussan. klart att du får skriva om böcker, det vill jag läsa om. och spana in tidningenmacho.blogspot.com idag! puss puss och all kärlek till dig!

Macho sa...

Hej fina rara gullan

Det var år o dar sen jag lyckades läsa ut n hel bok, jag fattar inte vad som hänt. Jag läste lasermannen o nåt annat knas men annars går det fett segt du måste lära mig. gör om gör rätt, du vet.

serier kan jag läsa iofs det är ju kul såklart


pussetuss från Anna