tisdag, november 21, 2006

why

å här sitter man på centan i gbg å har gjort bort sig rent ekonomiskt å busskortsmässigt....
men de är ju inte så intressant för övriga.
ja plugga me min klasskompis hos mej ida. hon är snäll men ja är inte så bra på management å organisation å sånt så de blir lite balle men ändå. min papi ska ringa snart å sätta in pengar på mitt konto, men de funkar ändå inte....men tur papi är så gullis men ja drömde så OT*ÄCKT om han i natt. min papi sköt skarpa och dödande SKOTT ur revolver på små SMÅ KATTUNGAR i rabatten där ja bodde när ja va kid. de va hemskt alltså. vissa dog direkt, andra blev otäcka levande klumpar av blod och dylikt. ja slog ner han i rabatten å sa jävla fan va gör du å han tyckte bara jag va dum i huvet å jag själv mådde mkt lustigt och transformerades till mentala tillståndet a la 12 år eller nåt...ja drömde även att ja födde ett otäckt barn som ja inte ville ha, som ja tyckte va skitfult...varför drömmer jag så otäckt, vad är det här? vad vill ni demonerna???
ja börja iallafall skriva vidare på min roman om Monika igår. Jag skrev även en liten story om erotiskt kärleksmöte. å Monika min vän, de blir ganska så nice kanske men ja behöver coaching!!! fan.
ja e trött å matt.
jag sover så DÅLIGT.
what more can i say..
kanske Shiiiiiiiiit
vänliga hälsningar trötta flickan

Inga kommentarer: