måndag, mars 05, 2007

santa justina

dagens bok: jane eyre (lovely)
gårdagens café: columbus (kaffe 14 pix, champangesmaksté å ägg å majosmuppe)
gårdagens restaurante: gyllene prag (mmmm vi kan prata om d i timmar)
i förrgårs dans: 50-talsdansen på jefferys bar (mmmm men jag var inte riktigt min egna härskarinna)
dagens missförhållande: känslan av feber, evig trötthet och no love. å att ja känner mej så skabbig
veckans höjdpunkt: klassresa till bibliotekstjänst i lund!!
nätternas skit: insomnia
lite meckit:grupparbete i plugget...

här försökte jag summera det goda med det onda. ja känner mooi lite vissen å opassionerad men det blir snart bra igen. jag vill va brunbränd vacker och fylld av rörelsens sköna energi.
nu ska ja läsa om jane eyre blir jane rochester. men va ska då hända me den svarthåriga knullapan på tredje våningen? alla tiders promiskuösa hysterikor inlåst, bakbunden men okuvlig mmmmmmmmmm. sen ska ja läsa om catherine millets sexuella liv. det blir nog ganska så kul å ni ska få veta precis allt ni me. om ni e moi trogna och delger mig era tankar och bryderier som jag gör er. som alltid lika uppriktig, naken, utelämnande....närrrrrå. men alltid med mucho kärlek och respekt.

Inga kommentarer: