söndag, mars 18, 2007

ullis å monika

de e om lars-inge svartenbrant på radio å ja har världens tristaste söndag. jag har syrebrist i hjärnan å tror att vintern nog kom tillbaka. idag har jag även uppvaktats med ett 20tal blandade scarfs samt en jacka med luva. jag tycker knappast att man måste bli glad för det? å det va bara en av scarfsen som va fina, en rosa m vita prickar, resten va crap bara. underliga du...

jag läser olika folks bloggar å får komplex för att min inte e så ball som den borde, eller att ja inte riktit kan skriva d jag vill. men alla dom e faktiskt anonyma. å ja vet inte...å så har ja försökt rekonstruera min roman som försvann i en brand eller nåt. ja vet fan inte vaar ja vill komma me den iofs alltså...monika handlar den om för er som inte viste det.

jag e pank också. de e trist. skulle va kul å gå på bio eller någe. fuck it. de e bara å döa lite, det dör man inte av tydligen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låt dig inte luras av svackan. Din blogg är ballast av alla. Och glöm ej vår fölsedagsfest och examensfesten! Kyssar

Anonym sa...

Nä, svackan är bara på låtsas, precis som regnet i Hjällbo. En kuliss, ingenting att bry sig om. Jag blir ju såklart hemskt nyfiken på det härliga, men jag får kanske tåla mig tills vi sammanstrålar till helgen på Möllish igen.
Jag är lite kall för jag har stått ute i några timmar och tittat på träning, men nu dricker jag te och äter smuppe med tuna & mayo så då känns det bättre.
Puss puss

Anonym sa...

Trekantssmörgås, förresten.