lördag, mars 24, 2007

världens bästa brud

Roligt roligt roligt e livet. här i gbg är ju allt mkt bra för moi igen. just nu sitter ja bara å väääntar på å få gå ut på gatan m buteljen. i dag har ja hängt m världens sötaste ninja å en dösöt karl som råkar vara hennes far. vi såg chile-brazil va. å ja läste för första gången min roman om monika för åhörare å det slog mig hur lysande hon är å ja bestämde att hon ska bli stoooor. å de e sommarlov å ja åkte spårvagn å lyssna på trackslistan å solen sken som fan å man behövde inte ha nån jacka på sig. igår innan storfiestan börja va ja å shorty på jefferlys the lovliest pub ever på afterwork. det var sjukt härlitast sunkigast mer än någonsin förr. alla alkisar svullade som fan på ruttna kycklinglår som såg ut å va inlagda i formalin så gråa å ogrillade de var, å mucho majo å diverse. vi blev kompis m en blind gammal fet karl som va helt själv. å de e så många knepiga typer asså här. i love them. vi e bästisar m varann.
nämen roligt roligt. mkt berusad igår m diverse kul typer, mkt roligt ikväll hoppas jag. brazilfiesta tror ja å nåra andra kul saker. mkt mkt blöta kyssar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen jag är ju i London nu! Med landslaget. Och jag vill också höra Monika, speciellt nu när hon är i livet igen. Många pussar.

Anonym sa...

gud så härligt! här är det också sommar å härligt. Vi får leka på torget och så. Kommer du också till min fölsedag? Jag hoppas. Puss puss