fredag, maj 25, 2007

Marianne goes Max

murrrr ja e så mätt...
det enda den här bloggen ska handla om är att ja ligger å murrar i sängen...
Närrå. ja har faktiskt gått på stan idag å köpt skor i lovely Nordstan. dom e svarta å inte så jävla nätta, förstora, å så kan man binda snören runt vristen å det tycker ja e snyggt. dom var även billiga då priset var 100 pix bara.

ikväll ska ja dricka lite brus. men inte så sjukligt mkt. fast i gbg går de aldrig fel, här blir ja aldrig ett freak å cp-barn, så de e väl ingen fara. imorrn kanske ja ska på Lisseberg. å på klassfest å konstnääärsfest. kul va.

nu skulle de va gott me en kopp kaffe å en chokladgodis.

ja prata me min papa tommy idag, han har köpt en laptop! I love him. dock: PLUS inte berättat en helt sjuk sak för moi som han vetát i 5 veckor å säger skojsamt att ja får skylla moi själv som bor i en annan stad. Men det var faktiskt en Sjuk å Viktig sak, har inte jag rätt att veta? Nu ska ja allri allri berätta NÅT för han bara för han bor i Stocken liksom. fast ja berättar ju inte sjukligt mkt som de e nu, men i allafall en del, sånt ja vet han kan smälta. lite kuriosa va. Ja längtar rätt mkt efter min familj ska ja tala om. å att va på landet. men även drömmer jag om någon slags badort med strandhotell som ja ska bo på. murrr. men som sagt, ja saknar å få murra med mitt Blod.

Jag har även läst en rätt bra och intressant bok idag, När jag letar efter Max, om ett av de första könsbytena i Sverige, in the 50´s, den kan ja rekomendera er! Sanna Wallin heter författarinnan.

och så har ja varit ensam med moi själv precis som ja sa att ja ville å skulle. men ikväll ska ja leka me två pojkkompisar. hoppas vi får gå på Jefferys!!

Glöm icke:
Vägen till harmoni går genom synden.

Kisses 4ever

1 kommentar:

Anonym sa...

Men va sa da pappa Tommy till murran? SPirre vill ju veta nu...hon e ju forsjuknad i nyfikenheten den dar sparven....love