onsdag, maj 23, 2007

mkt bra

e trött men harmonisk. diverse knas har styrt sig så fint, ja uppsatsen e inlämnad å så bra den blev, mkt mkt bra fick man idag veta att man fick på sin vetenskapsteori från förra delkursen som hade gjort så ont, å Prag e styrt för idag har moi signat. å de känns murrit å inspirerande alltihopa och ja känner mig intelligent å värd en härlighet. därför ligger moi nu å musslar i bingen.
Och att jag tänker lite annorlunda om några saker än för nåra dagar sen. men det ska ja skriva om i min dödslånga å fantastiska artikel i magasinet som min gulliga docka Charles Boy Malmgren el sabio mayor en este mundo drömde ja gjorde, ifall man läser i denna blogs gästbok. jag tror faktiskt heller inte att det bara var en dröm ty vi vet alla vad moi ska göra när det är dags. ja inte stressar alls för alla sabios vet att så funkar det inte. Det e bara tiden som behövs! Och ödet! De vet också alla riktiga sabios.
men nåt skabbit: moi har fått munsår. e det diakonens kyssar (de sista han nånsin fick ge moi), mitt nya läppglans eller bara stigmata??
Ja ny ska babys murra vidare. puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

ahh, du är ju så bäst. världens bästa biblio det är vår ulla! och jodå, nog vet vi vad som väntar när tiden är den rätta. puss