torsdag, maj 17, 2007

väntan på en syster

Kom då Kitty! Snart kommer hon, det handlar om sekunder men lååånga sådana. Ja har köpt chokladbollar så vi kan leka att ja e pappa Tommy. Så kan hon få välja om hon vill ha smuppe eller gotte eller bägge till kaffet. Om vi inte drittar ut på en gång förståss. Med uppsatsen går det inget bra. Jag är inkompetent och lat ibland ni vet.
I går kolla ja Barry Lyndon, har inte sett den på fem år eller någe men sen dess har ja menat att de är en av mina favofilmer å ja den var ännu mkt speciell alltså. Snygger. vacker musik. människor som är gåtor. Och en mkt speciell uppraggningsscen. Intressant. Plus att seklet är 1700-talet.
Vi ska nog gå på restaurang i kväll va. Gyllne Prag va. Imorrn kommer ja till Malmö 16 någe så gud fader vet (de e ju bara han som läser min blogg...)
Nä asså nu e d dax. lots of kisses & joy /eran väglederska

1 kommentar:

Anonym sa...

Baby, inatt drömde jag om dig. Att du hade skrivit en jättelång å fantastisk artikel i något slags magasin. Det var som ett utdrag eller nåt ur din blogg. Det var kanske en sanndröm. Även har jag kommit på att vi kanske inte får murra mer innan jag åker till la tierra de los sabios. Det vore mkt tråkigt isåfall.... Okej, gulle. Vi har icke glömt dig. Murrrrrr