söndag, maj 27, 2007

Sagobjörnen - moi

Jag vill berätta att jag har ett nytt namn som jag vill att ni använder när ni talar med mig! från å med igår kväll så heter jag Sagobjörnen. Eller jag heter Ullis men alla kallar mig Sagobjörnen. Är det inte fint? inspiration har ja tagit från en bokhandel här i Gbg.
De va dömurrit på klassfesten förresten. I love my classmates. vi fick även poesiuppläsning och en strålande debutkonsert av alla bibliotekariepojkvännernas rock´n rollband. det svängde faktiskt tiptop. å så dansa vi massa å murra ihopa hela kvällen. konstfesten va dock rätt b men de va ju shit happens, murran hade så skoj ändå.
Ja idag har man legat i sänglandskapet till kl 21 å gör det nu igen då pausen endast var promenaden till chipsaffären me martin som ännu e på besök. Ute mkt vacker sommarafton. ja e lite lessen att ja måste lämna mitt söta Gbg snart. jag trivs ju så bra här ju.
imorrn får ja inte glömma å skicka fölsedaskort till min farfar, i övrigt torde det bli en relativt sorglös dag...murr murr
Kram å puss/Sagobjörnen

Inga kommentarer: