torsdag, januari 11, 2007

en trött hora

ja ja tänkte ja skriver lite till

ja önskar ja inte var tvungen å gå upp i OTTANfittan i morrn å gå til lskolan för å göra massa saker ja inte kan styra i denna tid, ja orkish inte liksom. å ja önskar att biljetterna till möllish imorrn va billiga men de varom inte, men ja vill så hemskt mkt ta tåget dit direkt efter skolhoran å bar få va på möllish å bli älskad älskad älskad å va me på sparvis fölsedasfiesta. kunde inte ja få de för de va faktiskt lite synd om mig som var helt ensam i mörkret. är de nån som förstår att det inte är helt lätt? det är trist.

i alla fall. väl på möllish skulle ja hitta mig en gemål å bara ha de sweet.
vill ni veta nåt om min nya lägenhet?
ja ska bo me en som e som valdemar ungefär så de blir nog soft. å rummet e bra å billit å de e lite lagom skabbit å inga svampkrigstapeter å ja hoppas inte min nya sambo är en bedragare. man vet aldrig eller hur.

nu tar snart pengarna slut på denna internetinstallation men snar när ja bor hos valdemar så kommer ja ha internet jämt så då kan vi ju ha de skitbra ihopa om inte händelsernas värld har återuppstått vid det laget. dte vore kanske det allra bästa. nu slutar ja me å ge er en uppmaning om att inte glömma kärleken oss människor emellan vilket är det absolut viktigaste vi har. ja inte bara oss människor, hela alltet för vi är ju panteister i alla fall jag.

ciao coca cola koki kiko kok

Inga kommentarer: