måndag, januari 22, 2007

ja skulle bara säga hej

hej lilldockerna
nu är det snölandskap.
i helgen sprang ja å melanie eve å martin i stormen i snön hand i hand döfulla precis som i en reklam för nåt skitsoft. och sen så blev det svart...
nu e jag i skolan och jag blir som alltid lycklig av å vara hära.
och så måste jag flytta in mig själv i det nya hemmet. nojigt.
det var inte så mkt jag skulle säga förrutom att allt är soft förrutom skräcken för nya hemmmet. men annars..ja men ja hinner inte nu. måste läääsa.
puss i love you

3 kommentarer:

Anna Svensson sa...

Jag flyttar till Malmö den 10e februschka. Gött mos va?

Anna Svensson sa...

.. och jag gav ditt nummer till Inti så du vet. Han kommer nog ringa dig och fråga om du känner dig som en hora eller en madonna, typ.

Anonym sa...

Älskling, det blir nog bra i hemmet ändå tillslut. Det lät kulan med snöyra med melanie. Jag tänkte komma till dig nästa helg om det går för sig. Mama kommer ju till dig och leker lite nu. En väldans massa besök.

Okej, gulllan. Vi ses snart. Pussar