söndag, januari 14, 2007

gullet å jag


här e ja å den gulligaste lilla hundvalpen man kan tänka. vi träffades i granada förrförra våren. hundvalpen hade även en fräsig husse. narcisio hette han å hade fjädrar i sitt hår. det var mkt mkt sweet i den stan.

nu e ja i möllish.de e såklart dösoft å ja mår bra å e glady. i love it. snart ska vi äta chips å se dokusåpan om de utvecklingsstörda.det kan ju bli hur soft som helst...

nu kan alla som önskar lämna meddleanden till mig här på bloggish förresten, de va lustiga settings innan.

ja ska skolka från puggish å bara vara hära. för gbg gör mig mindre lycklig än vad jag skulle kunna vara. (men ja älskar skolan)

som på den hära bilden, då mår man riktigt riktigt soft. visst e vi gulliga. ja vill ha en hund och en snygg kille. jättemkt vill ja ha en snygg kille å mussla me. vi skulle kunna ha det så så härligt. min kille ska va ball, snygg, söt, snäll, kul, inte för lång, lite krallig kanske, bra på å supa som fan, å slåss, bra på å dansa å skitsexig. å så vi ska ha hundvalpen ihopa. va mysit va. mmmm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det vore ju kul me en sexig kille, men de växer ju inte på träd så att säga. Men ja du vet, det e som det e. Det kommer nog nån till daj och till maj snart...