torsdag, januari 11, 2007

hajar kan inte få cancer

ja det är inte klokt
de är jag, min rosa mp3 och the voice 107.8.
ha
runt i mörkret å regnet å mörkret å regnet å stormen å stormen tar vi oss tillsammans.
fram å tillbaka från centralen till hjällbo, från hjällbo till ja du vill inte veta,
little japan förvandlat till little pundish
det sjuka är att ja överlever så väl i år mitt i the shit
lite uttråkad å understimulerad bara...
å så
gbg är ju inget ställe å älska, så är de bara.
nu ska ja flytta till majorjävlarna iaf så i alla fall nån hör om man skriker.
det blir bra.
nu e ja på centralstationen för ja va ju hemma men de funkar ju inte, man får ju spel, dömkt å göra i skol men hello...ja måste bara få åka till centan å se lite tattare å juggar. å klungor m små gotharkids som sitter på marken. shitman.
jag är sjukt sugen på å hänga med en kompis.
som tur var är jag min egna bästa. men ändå. inte bara jag. de är jag å några till. ni vet vilka ni är.
kära hälsningar från en trött, hålögd, under en vecka oomhändertagen, lite bitterljuv men snäll ullis
.................

Inga kommentarer: