fredag, februari 09, 2007

1956

värsta bruden sitter me rödvin i muggen å undrar saker å ting. själv. eller ensam. eller själv. i kväll så e ja bjuden på 28-, eller tjöåtta - shotta-fest. faktiskt har värdinnorna låtit ordvitsen ta oss så långt. men en annan är ju inte alldeles säker på om det blir deltagande eller ej. har ett soft blandband här å ja du vet ja kanske hellre skulle så på jefferys bar för lite 50-talsmusica. alltså det är en sak, jag vill verkligen åka tillbaka till 50-talet. det är så läcckkkert. å då menar ja inte nån jävvvla designvurm utan karl, danssss, bil, slagsmål, kniv, kärlek, snyggt, bäst. ja ena stunden vill man åka till i morron å den andra vill man tillbaks flera flera decennier. det gör inget. ja gillar idag med. faktiskt, sedan min största jävligaste egentligen enda livsfarliga livskris å återkomsten till life har min kärlek till hela dan blivit på riktigt. det har hänt mången sak i huvudet å mången sak hände i mitt blod. det är annorlunda numera. nu vågar ja säga det för inte mera tänker ja med räddsla att jaoo de försvinner igen. det är en väldigt skön sak. väldigt väldigt.
å leonard cohen sen.. jag gillar han. jag blir så trängtande...
precis som på 50-talet!
å ja hade ju då inte sett walk the line förns förra veckan å de va ju den sexigaste mannen jag sett på ETT tag, denna broder phoenix. å den filmen gav ju extra svulst å längtan men jag vill mena att jag närt den ett bra tag längre än så. just denna säsong sedan i somras då ett alldeles speciellt interaktivt möte pågick.
också softa blueslåtar gillar jag.






följdfråga 1: ska jag köpa packard bell istället? 5990 pix å 120 gigabite!! "mycket prisvärd laptop" ????

Inga kommentarer: