torsdag, februari 22, 2007

fatso

ulla i grottan
sälskapsresan på dottan
shit vilket sunk
natten kommer i sakta lunk

ja känner mig lite skabbig. har legat här på madrassen å kollat sälsis å ätit karameller ett bra slag nu å inte riktigt låtit reseten av viktigheterna finnas. men det torde inte bli någon kris. i morrn ska ja till möllish om inte force major fortsätter kväsa oss. de va faktiskt pga force jag blev så här skabbig. de e inte jag de e force major. force major gör att ja känner mig som ett fatso, rätt ful, lat, och så har ja nån slags halsbränna också. tack som fan force ditt kräk.

en gång när jag va liten å åkte m mami å mina systrar på bussen i city så va de en otäck karl som var stygg och otrevlig mot kitty min äldsta syster, och jag var nåt så rädd. då sa min mamma DITT SVIN till karln. sen drog vi. vilken sorti va. sen gick vi å köpte halsband å örhängen å andra bischotterier, vi fick varsin stor påse med värsta blandningen plastsmycken.

en annan gång höll papi tommy på att bli kuttad av en pundare i vita bergsparken. han ville bara gripa in när pundarn skulle ta nån gamlings påse fast de egentligen var ett missförstånd å sen fick han springa lång väg medan karl anton stod å skrålade å ja satt å sket ner mej i vånda. så är d å ha föräldrar m civil kurrage. närrrå. ja bara tänkte på rädda barnet

kanske för att ja just nu sitter å känner mig fruktansvärt ej rädd utan som en jäsande deg som inte bryr sej om någe. ja kunde ju åtminstonde söka en tjänst nu när ja har internet men ja du vet..

som gud sade; ibland är man ett as

Inga kommentarer: