måndag, februari 26, 2007

månskenspuss

hej lilly
nu har ja för nån tjuge minutti sen kommit hem från möllan min gulliga. där var det hemskt bra som vanligt fyllt av kärlek å fiesta. nu fick man åka tillbaks till gbg för å styra lite å leva lite kristligt. det gör mig inte någe. men ja tänker på när ja ska flytta hem till malmö igen, ja när min utbildning e klar å ja får en fräck tjänst i nån av skånes nazihålor och så ska ja bo i min älskade våning på södra park å ja ni förstår ju resten själva, de kommer bli ganska så nice. ja känner mig lyxig på de flesta fronter med ett stort undantag för min oföretagsamhet. lättjans gift är inte alltid så smarrigt. förnärvarande skulle ja inte kunna ta mig igenom en sida i den simplaste skrift. än mindre vad som helst annat som skulle vara av allra minsta viktighet. why?
nu ska ja sova eller se nån film eller nåt sånt därnt. imorgon ska moi till skolan å arbeta i grupp.
hej då mina babys, bidra gärna med en reflektion kring va helst ni vill.
eran ledare

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för helgen, så underbart att ha dig här.
ska du fira påsken i gbg tror du? tidigt ute, jag vet, men det kan eventuellt bli så att jag pga fotbollen spenderar påskaftonen i borås. i så fall kunde vi ju kanske knäcka ett ägg tillsammans framåt kvällen?