torsdag, februari 01, 2007

inge rave i kungshamn i helgen

men hej!
nu har jag flyttat in hos valdemar/tandläkarn. han är faktiskt himla snäll. och ja har döfint rum och det brusar av bilar utanför å ja ser lite industri i kombination med torg hemsökt av drinkare. så de e sweet.det var ej så farligt. ååå så skönt att inte bo in the middle of nowhere nå mera. å på väggen sitter lilla indianflickan, maria jesu moder, marie antoinette, blommor, allt de där vi gillar.
och så har min dator gått sönder.
och så ska ja nu gå hem å lägga mig i bingen å chilla m en bok.
ja e mkt trött
lots of love

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kära ULLA!!! Grattis till flytten! Puss

Anonym sa...

Hej Ulla
i min jätteförvirring har jag
återigen försnillat din adress.
ge mig den igen i
luren eller i burken, spastian@post.com
/spastian