fredag, augusti 17, 2007

2 do

¤ sy i en knapp
¤ hämta min lagade älsklingsväska hos turken. kostar nog 200 pix å ja köpte den för 20 ju men så kan det vara
¤ ringa diverse samtal
¤ kopiera å skicka iväg massa skit
¤ å vad täcker egentligen försäkringen å var e mitt europeiska sjukdomskort bla bla bla
...o.S.v...
Synd ja e bakis å inte pallar. som tur e det inga alltför komplicerade uppgifter vi har på min lista, men jag ville dela dom med er mina bästisar. ja önskar ja hade en liten väninna här som kunde hjälpa moi å packa. eller att Kitty kunde komma, hon e så duktig. miss you

4 kommentarer:

Meryem sa...

hihi jag blir jätteglad när du säger så! :D lyckligt glad! hihi! hoppas du får d underbart i prag, vad ska du göra där? kram

Fredrik Jeansson sa...

TODO:
-----

* Läsa FJ's blog

Puss ha det bra i Prag. Vi kommer och hälsar på inom kort.

Linda sa...

titta vad JAG hittade! och inter visste jag att du skulle flytta till pragen. ja å min akrl hade tänkt åka dit i oktober - men vi har inbte bestämt än - kanske blir portugal. kansek bli både OCH varför ska man välja?

sjtfd sa...

Jag vill hjalpa dig packa...jag vill aven komma till dig i Prag det far vi styra upp. Lycka tll min muñequita, love you