lördag, augusti 25, 2007

i love it over here

Brno.....
alltsa det e ingen fara, har e rysligt harligt! jag kanner moi nu sa glad a inspirerad, lyckosam av harlighet. men det va mucho svart nagra dar alltsa, men sa fort jag erkande att allt var at helvete sa blev det till himmelen! det ar sa himla mysit har. ja bor me massa sma gulliga miffon fran diverse lander. de e falafellhumor hela dagen a vi har jattekul. lollo e toppengullig a vi har himla festligt ihopa. annars tycker ja bast om de fran finland, portugal a italien. vi e varje dag pa lyxswimmingpoolstallen (vagmaskin, varsta vyn, vattenrutchbana, fritterad ost, musica...) a det e 31 grader varmt. har e sa fint a spannande. det ar sa harligt, kandes som om ja alls inte ville vara har, hela jag slogs ut och bara ett miffo var kvar, mitt bland dessa andra miffon. men sen so blev det miaou som fan, jag kanner liksom karlek som fan, gar a skrattar karlkesfullt at mina sma cp-barn. a ja e sa glad a det ar fantastico hur bra det alltid blir! i gar va vi pa ett sjuuuukt skabbit disco me en doacklig swimmingpool a en karl la en 2000-tjeckpeng i lollos "milliondollarbabyns" vodkaglas nar vi stod i baren. karlarna e ju icke gulliga alltsa, jag far nog vanta me mitt skjut ett tag kanns det som.
det ar helvettes mysit har, hostelet vi alla bor pa e ett skamt men ett roligt sadant. a forlat alla bastisar att ja inte skrivit mail men internet ja ni vet....
svart som in i helvette e det dock i skolan men skit i det. nu ska vi snart ut pa sup a i morron ska vi till ett gotiskt slott pa utflykt. va mysit va? sa himla mysit.
miaou och MASSA puss till er som ja alskar sa mkt! kom snart till moi! eran baby

2 kommentarer:

Anja sa...

friterad ost!! gud så underbart. jag får äta friterad tofu här i japanlandet, det är fint det med. och fisk, alltid, massor.
men visst löser det sig alltid. det blir alltid bra. det måste man komma ihåg ibland.
gud så härligt att du får ligga vid lyxswimmingpoolen. här är det 35 grader varmt men ingen pool inom synhåll, bara atleter. bra det med.
puss puss

Anonym sa...

Åh morris!
va fint att höra att du har det bra, allt verkar toppen! vi blev lite oroliga ett tag på g av din frånvaro på internet men det kanske bara bevisar att du har ett liv...
tusen puss!