måndag, augusti 13, 2007

jag just nu

hej kompisar.
två saker e bra som ja håller på med:
1. åka på landsbygden. där finns familjen å naturen, 2 ting som man, jag, kan liksom finna sin essens i. eller pratar ja skit? jag menar att hos dessa 2 kan mkt mkt av en själv bara skitas i och kvar e nån slags grund som e mkt mkt skönt att sväva på. kravlöst, snällt, utan omvärldens spionage. paranoja och sociala fobin är där två ord som inte finns. cykla, havet, bär, pocketböcker, mors gamla 80-talsdräkter, ja ni vet ju själva...
2. skriva dagbok. snälle, jag är beroende av att redogöra för varje dag i livet, ha det nedtecknat och redogjort, annars tappar jag ännu mer perspektivet. nu kan jag Se massvis och ta det lugnt med mig själv. det är dessutom sjukligt viktigt lite senare när man måste forska mera i sig själv för att få ännu lite perspektiv. i´m adicted. det är väldigt viktigt. nu stod där 3-4 veckor med stora hål = jag blir skitstressad. nu e det kirrat iaf, moi e tryggad.

Ja åker tillbaks till landsbyggden i morron efter en liten pausa i Solna. va hos tandis idag, hade inga hål men tandis sa att ja har en fyllning som borde ordnas då den e lite dålig. men det fick man göra efter Prag om man ville. å jag har tydligen bara haft 1 eller 2 hål, ja trodde många fler? kanske ja hade några fler fast dom va väldigt små å gulliga å inte va på riktigt? detta var annorlunda än då jag blev utskälld av gubbfan på tandläkarhögskolan i malmö sisst. här var dom snälla å tyckte jag hade bra gaddar. å har kirrat div me Prag. i och med att jag levat i en neuros ett slag har jag inte alls tänkt på Prag så mkt, har lite svårt å föreställa moi nåt över huvudtaget, eller se fram speciellt mkt. men det ska bli så skönt å bra å kul , det vet jag allt. jag är mkt glad för detta, vill ingen annan stans hellre. e bara lite lessen för ja inte har så läckra kläder att göra entré i men man kan shoppa där. å jag vill verkligen träffa miaou ja ni vet vilka fantstiska typer. förresten så va moi även uppe på vinden i dag å meckade lite. letade kläder med hittade istället min genialitet i form av mkt festliga texter jag författat som svenskauppgifter i gymnasiet. ja måste säga att många av dom var mkt bra å kul. tack för atta jag får prata om mig själv.
i love you

1 kommentar:

Macho sa...

Hello lille bulle! Fint attdu gillade lillbloggen! Men den blir ju aldrig lika fin som din ..

puzz!

/anna